خانمای سزارینی چقد بعد شیرتون اومد؟ ا

۱۹ پاسخ

سوال منم هست

تازه بعد ۸روز اینا اومد

ممنون عزیزم

روز ششم ببعد اونم سیرش نمیکنه ، تازه شیرافزا هم مخیورم

3روز به سختی اومد خیلی شیردوش زدم

از همون لحظه میاد کم میاد آغوز هست باید مرتب بذاری سینه رو بمکه
خودتم دوش آب گرم بگیر
قرص کلسیم بخور
قطره شیر افزا و غذاهای آبگوشتی و مقوی

روز سوم عزیزم

اب هویج و گوشت کبابی و ابگوشت و سوپ مرغ بخور

از روز اول میومد اما خیلی کم بود دهنم سرویس شد

برا من تقریبا یک هفته شایدم بیشتر طول کشید قطره قطره با شیر دوش می‌کشیدم ۳۰ تا پر میکردم میدادم همراه با شیر خشک

بعد دو روز با خوردن شیر افزا امد

روز دوم اومد

ازهمون روز اول مياد نگران نباش

تقریبا دو الی سه روز بعد و شیر مادر تقریبا تا 20روز آغوزه

همون روز

سلام از روز دوم با ماساژ سینه و قطره شیر افزا اومد

روز سوم یکم ۴ دیگ اوکی شدم

سه روز

روز دوم بزوووور
روز سوم اومد
البته قطره شیرافزا دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی