دوستان سزارینی کی نشستید و کی شیرتون اومد؟

۳ پاسخ

پودر گالاکتومید بخور خیلی خوبه
و عرق رازیانه دلستر استوایی مارک خود دلستر ماکارونی آبگوشت خرما جو دوسرپرک شیرت راه میفته

من‌از ۴.۵شیرم بیشتر شد یکم
از همون پنجمم پاشدم خودم کارامو کردم کسی نبود

روزای اول آغوز گلم .بعدش شیرمیاد.من سه چهارروز که گذشت به کمک خواهرم دستم میگرفت تابشینم وپاشم بعدده روزا یواش یواش خودم همه کارام میکردم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری