منم دارم عزیزم
دو سه روزه شروع شده انگار
بخاطر اینکه بچه بزرگتر میشه
درد، احساس پری و گرفتگی، نمیفهمم ماله رحمه یا نفخ و درد روده اس
منم دارم کلا حس میکنم از ۴ ماهگی هر وقت که وارد ماه جدید میشم این دردا میاد سراغم ولی این دفعه که۶ ماهه شدم دردش اوند و دیگه نرفت من کشاله ران و کمر دردم دارم در صورتی که اصلا اضافه وزن پیدا نکردم شکمم خیلی کوچیکه 🥲
منم دارم
تیر هم میکشه
ان شاءالله زوددددد بگذره
اره طبیعیه بچه بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.