خانوما درد زیر شکم دارید تو این هفته ها نگرانم🥲🥲

۵ پاسخ

منم دارم عزیزم
دو سه روزه شروع شده انگار
بخاطر اینکه بچه بزرگتر میشه

درد، احساس پری و گرفتگی، نمی‌فهمم ماله رحمه یا نفخ و درد روده اس

منم دارم کلا حس میکنم از ۴ ماهگی هر وقت که وارد ماه جدید میشم این دردا میاد سراغم ولی این دفعه که۶ ماهه شدم دردش اوند و دیگه نرفت من کشاله ران و کمر دردم دارم در صورتی که اصلا اضافه وزن پیدا نکردم شکمم خیلی کوچیکه 🥲

منم دارم
تیر هم می‌کشه
ان شاءالله زوددددد بگذره

اره طبیعیه بچه بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی
مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد