عزیزم توروبیکا گروه مامانای مازنی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh_7570r
قطعا بخاطر سرویکس نیست نگران نباش، چون منم همینم و سرویکسم خوبه
منم همینم🤕 انتی سرویکسم ۳۷ بود، دیگه نرفتم سونو تاالان
راسی مامان لوبیا جنسیتشو ازکجا فهمیدی
وای منم اینجوریم وقتی راه میرم نفس کم میارم
پشتم شبا میگم الا کنده میشه
زیر شکمم خیلی درد میگره🥲
منم اینطورم البته طول سرویکس هم دادم نرمال بود وقتی میخوام بلندشم مخصوصا اگه روی زمیننشسته باشم بلند میشم انگار حالتکشیدگی به شکمم دست میده
من سه روز بود درد داشتم الان بهترم شکر خدا امروز طول سرویکس 36بود
منم همینم میشینم هم همینطوری میشه
منم همین مشکلاتو دارم،تازه احساس میکنم یه چی رو مثانه م هستش،خطرناکه؟
عزیزم حتما سونو برو احتمال داره طول دهانه رحم کم شده باشه تو سونو میزنه طول سرویکس
پیش دکترت برو حتما
تازه تو هفته تو که چیزی نیست
حالا بزار یکم هفته هات زیاد شه
اون موقع میفهمی🥲😂😂
طول دهانه رحمت کم نیست؟؟؟؟استراحتتوبیشتر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.