فرررردا
من رفتم بیمارستان امروز گفت دهانه رحمت خیلی بالاست
تاریخم هشتمه گفت احتمالا تا هشتم زایمان میکنی🤦♀️🤦♀️
من فکر میکردم امروز میرم بیمارستان میزامو میام😂
۵ روز دیگه دردت شروع میشه یعنی ۷ ام
۵فروردین🤣
انشاالله هروقت خیره
به سلامتی و راحتی و بدون درد
انشالله فردا ، پس فردا
یا اینکه برو خودشون یچیزی میکنن داخل دهانه رحم اسمش یادم رفت
تا صبح دهانه رحمت باز میشه
برو یه امپول فشار بزن زودی میزایی
تاریخ زایمانت کیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.