حس ششمی ها بگید من کی زایمان میکنم😭😭😭

۹ پاسخ

فرررردا

من رفتم بیمارستان امروز گفت دهانه رحمت خیلی بالاست
تاریخم هشتمه گفت احتمالا تا هشتم زایمان میکنی🤦‍♀️🤦‍♀️
من فکر میکردم امروز میرم بیمارستان میزامو میام😂

۵ روز دیگه دردت شروع میشه یعنی ۷ ام

۵فروردین🤣

انشاالله هروقت خیره
به سلامتی و راحتی و بدون درد

انشالله فردا ، پس فردا

یا اینکه برو خودشون یچیزی میکنن داخل دهانه رحم اسمش یادم رفت
تا صبح دهانه رحمت باز میشه

برو یه امپول فشار بزن زودی میزایی

تاریخ زایمانت کیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌝🩷 مامان ماهلین🌝🩷 ۹ ماهگی