نفخ تو این هفته طبیعیه

۴ پاسخ

ارههه من نابودم از دستش دوست ندارم جایی برم فقط خونه بمونم وودراز بکشم😂

چیزی ک متوجه شدم اینه ک توی کل بارداری همش نفخ میکنیم😐

اره عزیزم

نفخ تو همه هفتها طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی