۵ پاسخ

ما از اول نداشتیم الانم حس میکنم جلو جوجه زشته 😁🤣

من چون زایمانم طبیعیه چندبار امتحان کردم ولی درد داشت نمیدونم چرا

هفته امنی شما مشکلیم اگ نداری میتونی داشته باشه برای زایمان طبیعی خوبه

نه بابا خخ 😂 از اولش نداشتم . الآنم که میترسم
درخواست بده عزیزم

سلام اره

سوال های مرتبط