شیشه هم میدی بچه رو حالت نیمه نشسته بغل کن و شیشه افقی باشه و شیر کم باشه تو سر شیشه تا خیلی راحت نباشه براش و به راحتی شیشه عادت کنه.
منم هم شیر خودم میدم هم کمکی شیشه ولی اول سینه میدم اگر سیر نشد شیشه.
یه روش هست اسمش یادم نیس. از دکترتون بپرس. از داخل شیشه که شیر خودتو دوشیدی ریختی یا شیر خشک ، یه لوله باریک میاد و میزاری کنار نوک سینه که بچه مک میزنه از اونم شیر بیاد . اینجور هم شیرت بیشتر میشه هم عادت به سینه میکنه.
فعلا تو خواب بدید
یا روی زمین بزارید خودتون حالت خیمه بهش شیر بدید
وقتی بیداره باهاش بازی کنید براش شعر بخونید تا بهتون عادت کنه و خوش اخلاق بشه ایشالله شیرشو بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.