دهانه رحمم ۲/۵ سانت بازه کی زایمان میکنم

۹ پاسخ

بستری شدی؟

انشاالله زایمان راحتی داشته باشی

اسکات زیاد بزن آب گرم بگیر به کمرت

موقع دردت نفس عمیق بکش جیغو داد نکنا انرژیت میره

آیت الکرسی بخون

بسلامتی عزیزم زایمان راحتی داشته باشی

امشب تاصب وقت داری عزیزم
بجای تومن هیجان دارم

چیکار کردی ۲/۵باز شده دهانه رحمت؟؟؟؟

عزیزم‌دردت دقیقا چه شکلیه که بیمارستان بستری شدی ؟

بستری شدی گلم؟؟؟انشالله زایمان راحتی داشته باشی واسه ماهم دعاکن

عزیزم یک سوال بیمارستانی معاینه شدی گفتن انقدر باز یادکترت تومطب معاینه کرد؟

امشب زایمان میکنی عزیزم
انشاالله بسلامتی

هر وقت دردت شروع بشه مال من 2سانت باز شد دردم گرفت

سوال های مرتبط