۶ پاسخ

لاک زدی؟؟

چه ناامید کننده من منتظرم پنج شش ماهه شه دیگه همه چی خوب شه و مثل آدم بزرگا شه

به لثه هاش پاراکید بزن یزره
دندونگیر سرد بده دستش

شاید دندون در میاره لثه هاش اذیت می‌کنه

بی قراری های دندونه

دقیقاااااپسرمنم

سوال های مرتبط

مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی