دارم از سردرد میمیرم
پوشک رفلاکس شیرخشک اههه😫😫😫

۲ پاسخ

قرص سردرد آکسار بخور،خیییییلی خوبه
من دوتامیخورم نیم ساعت بعدش خوب خوب میشم،همون دورنگا صورتی و سفیدن

منم..

سوال های مرتبط

مامان Ariya🤍🧸🍯 مامان Ariya🤍🧸🍯 ۱۶ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی
مامان سوین💗 مامان سوین💗 ۱۶ ماهگی