خانما بلند میشم انگار بچه تو قسمت مثانه یکم تیر میکشه طبیعی ؟

۶ پاسخ

دقیقا منم اینجوریم میخواستم برم بیمارستان پس فقط من نیستم

واسه منم دو روز این حس دارم دیشب حس کردم پاش فشار میده که بیاد بیرون کلی اذیت شدم امروز دقیقا انگار وردی واژنم لگد میزد کلی ترسیدم ،

وای منم یه جوری تیر میکشه بالای بیکی و زیر دلم میمیرم خعلی بده

بله خیلی طبیعیه ولی این نشون میده که کم باید بشینی و بلند شی یعنی بیشتر استراحت

آخ که منم اینجوری شدم خس میکنم تنک آب روی واژنمه

اره منم اینجوره

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری