۵ پاسخ

برا پیدا بالا میاره برا پنهان میاد تا گلو بعد قورت میده بعدشم اشتهاش کم میشه

رفلاکس پنهان شیر تا گلو بالا میاد ولی از دهن بیرون نمیریزه بچه یه حالتی مثل ادامس جویدن داره...اما در رفلاکس پیدا کلا بالا میاره شیر رو

برای نی نی پنهان دل‌درد میگیره نفخ می‌کنه ولی پیدا بالا میده شیرو🙁

برای نی نی؟؟

😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤚

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی