۶ پاسخ

هر وقت بحث یا ناراحتی کردی سعی کن بعدش زود خودت و آروم کنی چون ادامه دار شدنش آسیب میزنع اون بحث لحظه ای خیلی آسیب زننده نیست.

من که این روزا اینقدر مغزم تحت فشاره که حد نداره اینقدر به همه گیر دادم که دلم میخواد بمیرم

اروم باش عزيزم
دراز بكش
بهتره شياف بذاري
يكم اب يا مايعات بخور اروم ميشي

دختر خوب سنت کمه هنوز حیفه اعصاب و روان تو از الان از دست بدی این روزا با این وضعیت و اوضاع مردها خیلی تحت فشار هستن زود دعوت راه میندازن سعی کن به اعصابت مسلط باشی و چیزی پیش میاد نادیده بگیر به‌خاطر آرامش خودت و بچت🫂💕

ای وای چرا دعوا اخه اونم تو این وضعیت🥲🥲

خیلی درد داری برو بیمارستان

سوال های مرتبط