۴ پاسخ

من اول تو بغل میخوابونمش بعد میشنم رو تخت و میزارم رو پام چند تا تکون میدم تا خوابش عمیق بشه. بعد که خوابش عمیق شد خیلی راحت پاهام رو از زیرش میبرم کنار تا بخوابه رو تخت.

بغلم یا پیش خودمون رو تخت میخوابونم خوابش عمیق بشه

من وقتایی اینجوری میشه روی تخت خودمون بینمون میذارمش خوابیده که بهش شیر میدم اونم کم کم خواب می‌ره چون کنارمه دیگه بیدار نمیشه

بچه منم همینه

سوال های مرتبط