۵ پاسخ

حتما ببر دکتر یا بیمارستان
شاید کم ابه بدنش که بی حاله
اسهال و استقراغ فوری بدنو کم اب میکنه

احتمالا بدنش کم آب شده،ببر دکتر دارو بده که زودتر آب بدنش جبران بشه

فقط دکتر

حتما حتما بزودی ببرش دکتر

بنظرم ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان تودلی و پسری مامان تودلی و پسری هفته هجدهم بارداری