من ترشح خونی داشتم که 22هفته دوقلوهام دنیا اومدن به خاطر باز شدن دهانه رحم 4سال پیش
من هیچ علامتی نداشتم
من کمر درد و سردرد شدید گرفتم سونو واژینال شدم توی۲۹هفته فهمیدم کوتاه شده
دکترمگفت هیچ علائمی ندارد فقط سونو واژینال نشون میده
من علائم نداشتم تو انومالی از رو شکم گفتن که کوتاهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.