۱۰ پاسخ

چجوری؟ 😐

داخل روغن مایع فیتیله میزاریم میشه چراغ دیگه آخر راهش همینه اگه شمع و چیزای دیگه نداشته باشیم گازم قطع بشه هیزم خدا که زیاده جمع میکنیم یه جوری میگذرونیم دیگه ما مردم ایرانیم

فکر نکنم بزنه یه تهدید ولی اگه هم زد ما چیکار میتونیم بکنیم مگر اینکه بهمون نفت بدن بریزیم تو چراغ برا نور شب

اول ک. نمیزنن اگرم بزنن بزرگترین نیروگاه ما سه درصد برق تولید میکنه که قطعیش براما عادیه چون تابستونم. نوبتی برق نداریم

وای گوشت و مرغ

اخخخ خدااا چرا ایقدر زلیلیم

هرجور ميخوام امادگي داشته باشم باز ي جاي كار ميلنگه 🫤

آمادگی چطوری

احتمالش زیاده تا فردا مشخص میشه ولی شمع بگیر بزار تو خونه اگر گاز پیکنیک داره پر کن آب هم تا جایی که میتونی ذخیره داشته باش
غذای کنسرو و این چیزا سعی کن داشته باشی چون احتمالش خیلی زیاده

ما اومدیم روستا یعنی اینجام قطع میشه ؟؟چون تو شهرمون قطع شد بخاطره پسرم اومدیم اینجا

سوال های مرتبط

مامان همتاوهیدا🥰 مامان همتاوهیدا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان نازگل و سوگل مامان نازگل و سوگل ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۴ ماهگی