۷ پاسخ

هیچ غلطی نمیتونه بکنه ایران داره پاره اش میکنه

هیییچ وقت تو هیچ قسمت از زندگیت در آینده زندگی نکن بچسب ب حال
را از الان غصه ی روزی که نیومده و اتفاقی که نیوفتاده رو میخوری
همه چی ب وقتش
اگه همچین روزی رسید که ان شاالله نمیرسه اونموقع فکری ب حالش میکنیم
بد ب دلت راه نده

من امید دارم🙂🙂

با آب ماجان
از اول جنگ این بار چهارمه که هی میگه میزنم نمیزنه

خدا بزرگ از این ستون ب اون ستون فرج ایشالله ک نمیزنع

بمیرمممممممم برا بچه هااااامون🫠🫠🫠🥲🥲🥲

چرا آنقدر اخه عزیزم جای این کارها آب بردار برو آب ماجان بخر

سوال های مرتبط