۹ پاسخ

والا ماهم نخریدیم

ما هم نخریدیم چ کنیم از کجا بیاریم برا موتور برق دیگه

ماهم نخریدیم

هیچی بی برقی میکشیم🥲💔🖐
من یه چراغ نفتی از جهازم دارم اینم به شوهرم گفتم یکم نفت بخر با فیتیله اش تا روش کنیم براش شب ها

من توانم به خرید شمع رسید🤣🤣🤣

شکر خدا😅چیزی نمیشه نگران نباش بزنه میزنیم

کلی پول میخاد کی داره توی این اوضاع آخه

گرونه
مغازه دارا بیشتر خریدن واسه تابستون
الانم که دیگه منتفیه زدن نیروگاه

همچنین ما 🥹

سوال های مرتبط