۱۹ پاسخ

خوراک لوبیا داشتیم ،

قیمه‌‌‌‌‌

ماکارونی

هیچی تنها بودم

آبگوشت

بندری خوردیم☺️

استانبولی😊

والا حوصله نداشتم نون پنیر خربزه 🤣🤣

آبگوشت

سوپ عدس و آبگوشت

پلومرغ جاتون سبز

کتلت مرغ و سیب زمینی

ظهر سالاد ماکارانی نی‌داشتیم
شب گوشت چرخ کرده با برنج

شام رژیمی عزیزدلم تخم مرغ اب پز🤢🤢🤢

جزبز🤗
فارسیش میشه جغول بغول انگار🤣

انچه گذشت🤣🤣🤣مروری بر پلو عدس دبروز

لوبیا پلو داشتیم

ناگت مرغ خوردیم

هیچی ندارم .

سوال های مرتبط

مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی