شام چی دارین قشنگا ایده بدین
#پوشک#شیرخشک#غذا#سزارین

تصویر
۱۸ پاسخ

چه سوپ دلبری 😍 دستورش

لوبیا

مهمونی دعوتیم🫢🙂‍↕️🙂‍↔️

اسنک🤤

کتف و بال مزه دار کردم‌بزارم فر با برنج

آبگوشت گذاشتم از صبح داخل سفالی

مرغ سوخاری با سیب زمینی تنوری

زرشک پلوو

تازه ساعت ۴ ناهار دیزی خوردیم دیگه شام نمیزارم

املت داریم 😂 دیگ حوصله ندارم چیزی درست کنم ،فعلا درگیرم فردا ناهار چه کنم

منم خونه مادر شوهرم دعوتیم

جیگر گوسفند

نمدااانممممم😩😩😩

شما هم نهار خوب میخورین هم شام؟
ما شامو یچیز سبک میخوریم

لعنت به شعل ازاد ماشالله الان ناهار خوردیم زرشک پلو شامو نمیدونم فعلا که خواب بعداژطهر

ماهی

خونه خواهر شوهر دعوتیم 😍

قیمه😋

سوال های مرتبط

مامان 🎀پارلا🎀 مامان 🎀پارلا🎀 ۱۶ ماهگی
مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی