هيچي نميشه
فردا صبح مياي تاپيك ميذاري بخير گذشت 😬
خدا لعنت کنه باعث و بانی این نگرانی ها رو 😭
انشالله خودش نابود میشه اشغال
مکن ای صبح طلوع
صبح میشه این شب صبر کن
بنظر من دوباره تمدید میکنه
منم استرس دارم
نگران نباش عزیزم به خودت استرس نده ان شاالله که همه چی ختم بخیر میشه بعدشم اگر اتفاقی هم قرار باشه بیفته میفته نگران شدن هیچی رو حل نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.