۱۵ پاسخ

تورو خدا شیر خشک هارو ترور نکنین بچه های ماکه نداریم کلی شیر بخریمم ادمن

من همش هفت تا شیر خشک دارم

منم کاری نکردم
فقط دوتا شیرخشک خریدم دیروز😂

اتفاقا الان شوهرم اومذ منم خونه مامانم بودم برم خونه لباسارو بندازم ماشین خونه رو جاروبرقی بکشم تمیز شه بعد بریم حموم تا ببینیم بعد خدا چی میخواد

هيچكار 🙂

هیچی.

من تقریبا هیچی
فقط یه کپسول گاز گرفتیم

فقط اب😐

به نام خدا هیچکار😒

اب و شیرخشک اینا
ولی خونه م خیلی شلوغه دوس دارم تمیز باشه تا فردا😂
و اینکه دوستان حموم برید حداقل هر چی شد چند روز تمیز باشیم😂

من هیچ کار نکردم

تنها نیستی عزیزم، منم هیچ کاری نکردم، تازه اومدم پیش مامانم یه استان دیگه

هیچی😐😐

شیر خشک نه
چند تا دبه آب آره
🥲💔

من شیر خشک و پوشک

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی