مامانا میگین با شیرخشک چجوری فرنی درست کنیم؟؟

۲ پاسخ

من خیلی وقته هیچی رو باشیر خشکش قاطی نمیکنم

یه ق غ آرد برنج با نصف لیوان اب یه پنج دیقه ای هم میزنم این مقدار حدود پنج ق میشه، بعد ک از رو شعله برداشتی با یکی دو ق شیر خشک یکم رقیقش کن

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان فلفل ریزه میزه مامان فلفل ریزه میزه ۱۳ ماهگی