اردبرنج روبااب جوشیده سردقاطی کن بعدبزارروی گازومدام هم بزن تابه غلیظ بشه وبزارده دقیقه باشعله کم بجوشه بعدگازروخاموش کن ویه کم ازداغی که افتادیه کم شیرخشک اماده شده روبریزتوش تابه غلظتی که میخوای برسه
من یک قاشق چای خوری آرد برنج با همراه نصف لیوان آب میذارم روی حرارت میذارم ۵دقیقه جوش کنه اگه حین پخت میبینی خیلی غلیظه آب بریز نوش بعداینکه شعلهی گازو خاموش کردی خنک شد یک پیمانه شیرخشک بریز بعد بده نینی نوشجان کنه😍
چرا با شیر پرچرب درست نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.