سلام
فرنی با شیرخشک چطوری درست کنم

۱ پاسخ

آرد برنج و با آب بپز بعد از پخت شیر خشک ک بهش اضافه کن ک با آب قاطی شده

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان لیانا🩷👧🏻 مامان لیانا🩷👧🏻 ۲ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی 👶 مامان فسقلی 👶 ۱۱ ماهگی