سلام خانوما
۲ ۳ روزه دخترم تکون هاش کم شده
طبیعیه یا ن؟!

۳ پاسخ

کم و زیاد شدن طبیعیه
بچه ها هم یه روز هایی مثل ما حوصله ندارن ولی کامل تکون نخوردن خطرناک
چیز شیرین بخوری و رو پهلو چپ بخواب اگر ۳یا۴تا حرکت توی یک ساعت کرد پس مشکلی نیست
اینو دکترم بهم گفت

برا منم کم زیاد میشه میگن طبیعیه

واسه منم کم و زیاد میشه

سوال های مرتبط