سلام خانوما ۲ روزه حرکت های بچه کم شده بنظرتون مشکلیه یا طبیعیه؟

۱ پاسخ

طبيعيه هنوز حركاتش رو نظم نيست منم دو روز كم بود امروز رفتم سونو عاديه همه چيز

سوال های مرتبط

مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد