۹ پاسخ

سلام عزیزم اول اینک مبارکه گلم ب سلامتی این دوران سپری و بقلش بگیری
و اینک میگین تو اقدام نبودین یعنی چی؟یعنی جلوگیری داشتین و اصلا اقدام نکردین باردار شدین؟

منم درد شدید پریودی تا چند روز داشتم هم کمر درد طبیعیه

عزیزم مبارک چندروز تاخیر داشتین ؟منم این علائم دارم ولی بیبی چک منفی 🙁

اره طبیعیه عزیزم منم تا ۶ هفته درد پریودی داشتم

آره عزیزم طبیعیه منکه همش فکر میکنم پریود شدم

عزیزم ترشح قهوه ای یا لک بینی ام داری؟

اره گلم طبیعیه من تخمدان راستم و زیر شکمم خیلی درد میکنه مثل پریودی

اره طبیعیه عزیزم

آره طبیعیهه

سوال های مرتبط