ما هرشب راس ساعت چهار نصف شب زلزله میشه خونمون ...به موج انفجار از خواب بلن میشیم. دقیقا هر شب
حتما دارن جاهای دیگر و میزنن
دو ساعت پیش با شوهرم رفتیم پیاده روی
هم صدای بمب اومد(دور بود)هم صدای جنگنده
اینجا که امروز صداش میومد
والا سمت شرق و یه ساعت پیش داشت سوراخ میکرد
همین یساعت پیش اینجا رو زد
نه بابا همین صبح و ظهر شهر ما را زدن ببین چه دودی بلند شد عکس انداختم
همین بعدظهر بود چهارتا موشک زدیم اونام بندرعباس زدن
لابد شهر ایطوریه چون معمولا گیر بده یجا ول کن نیس تا چند ساعت بی ش.... رف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.