۹ پاسخ

ما هرشب راس ساعت چهار نصف شب زلزله میشه خونمون ...به موج انفجار از خواب بلن میشیم. دقیقا هر شب

حتما دارن جاهای دیگر و میزنن

دو ساعت پیش با شوهرم رفتیم پیاده روی
هم صدای بمب اومد(دور بود)هم صدای جنگنده

اینجا که امروز صداش میومد

والا سمت شرق و یه ساعت پیش داشت سوراخ میکرد

همین یساعت پیش اینجا رو زد

نه بابا همین صبح و ظهر شهر ما را زدن ببین چه دودی بلند شد عکس انداختم

تصویر

همین بعدظهر بود چهارتا موشک زدیم اونام بندرعباس زدن

لابد شهر ایطوریه چون معمولا گیر بده یجا ول کن نیس تا چند ساعت بی ش.... رف

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته پنجم بارداری
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی