فکر نکنم،امریکا دنبال جنگ طولانی نیست براش هزینه بره و از رقبای اقتصادیش عقب می مونه، انشالله که طولانی نشه.
من انقد ناامید و داغونم ک اندازه نداره
عصبی شدم از این وضعیت حوصله هیچکس و هیچی رو ندارم
امروز چقد هواپیما اومده بوده پایین به راحتی گشت میزده دنبال خلبان
یعنی به راحتی میتونن شهر به شهر حمله کنن بگیرن آسمون در اختیارشونه
چه زندگی بیخودی گرفتار شدیم اینم شد جوونی آخه
فقط خدا میدونه چه اتفاق های قرارع بیفته ....
طولانی که نمیشه بعیده ولی دیگه انشالله حق پیروز بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.