۵ پاسخ

کلا یه کیلو کم کردی دیگه اونم طبیعیه

بچه همینه دیکه .. بازی کن باهاش ببرش بیرون ..

لاغر بهتر که

واسه یه کیلو میگن لاغر شدی؟🙄😂

دست راست لاغرت رو سر من

طبیعیه منم زیاد لاغر شدم همه میگن لاغر شدی و فلان ولی چ میشه کرد با دوتا فسقل

سوال های مرتبط