۳ پاسخ

خب نگو به کسی خودت و همسرت سه تایی بگیرید برید بهترین رستوران تفریح اتلیه اگه شهرتون اروم هست حسابی خودتون خوشبگذرونید بقیه هم نگید که ذوق تون کور کنن

بچه نمیفهمه خودم ک میفهمم
فردا عکسای تولدش رو نگا میکنه میگه بهم اهمیت میدادن مامان و بابام
خب خودتون دوتایی بگیرین چرا مهمون دعوت میکنید وقتی پایه نیستن 👌

من کلا همش ۱۰ نفریم گفتم بگیرم براش سال اولشه خوش میگذره انقدر ذوق آدمو کور میکنن

سوال های مرتبط