گوشی دست گرفتن ضرر داره؟ یعنی امواجش باعث آسیب میشه؟

۶ پاسخ

درکل میگن نت و وایفا امواج داره خوب نیس و ممکنه جهش ب وجود بیاره تو جنین

یه دکتری میگفت امواج گوشی و وایفای اونقدری نیست که به جنین آسیب بزنه

بده اما منم دستمه همش

اره بده ولی من سر اولیم همش دستم بود

اله متاسفانه
ولی من یکسره دستمه

بده ولی گوشی دست گرفتن بدو تولد بچه نزدیک سرش بدتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان دل‌آنا مامان دل‌آنا ۴ ماهگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری