درکل میگن نت و وایفا امواج داره خوب نیس و ممکنه جهش ب وجود بیاره تو جنین
یه دکتری میگفت امواج گوشی و وایفای اونقدری نیست که به جنین آسیب بزنه
بده اما منم دستمه همش
اره بده ولی من سر اولیم همش دستم بود
اله متاسفانه
ولی من یکسره دستمه
بده ولی گوشی دست گرفتن بدو تولد بچه نزدیک سرش بدتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.