۲ پاسخ

چی شده بخیه هاات؟
من میخاد باز بشه 😓دارو استفاده میکنم شستشو میدم پماد میزنم
همش دراز میکشم تا ببینم جوش میخوره یا نه

فک نکنم،سرپایی انجام میدن
سزارین یا طبیعی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🐣🐣 مامان جوجه ها🐣🐣 ۴ ماهگی