سلام نینیا چطورن خودت خوبی عزیزم
ن سزارین راحته مثل یه قلقلک کوچولو😁😁
نه بابا
اصن ب هیچ وجه وکشیدنش در حد ۳ثانیه زمانبره سزارین
ن اصلا درد ندارع یه ثانیه هم طول نمیکشه اصلا نمیفهمی
نه اصلا یه نخ میکشه سه ثانیه هم نشد😂
اصلا درد نداره
از اولین قدم سخت نیس ک
سزارین نه اصلا درد نداشت
اصلا درد نداشت یک ثانیه کشیدتموم شد
ن بابا
نه اصلا
نه اصلا
خیلی کم
طبیعی یا سز؟
نه اصلا نمیفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.