مامانا
بخیه کشیدن درد داشت؟🥲

۱۵ پاسخ

سلام نینیا چطورن خودت خوبی عزیزم

ن سزارین راحته مثل یه قلقلک کوچولو😁😁

نه بابا

اصن ب هیچ وجه وکشیدنش در حد ۳ثانیه زمانبره سزارین

ن اصلا درد ندارع یه ثانیه هم طول نمیکشه اصلا نمیفهمی

نه اصلا یه نخ می‌کشه سه ثانیه هم نشد😂

اصلا درد نداره
از اولین قدم سخت نیس ک

سزارین نه اصلا درد نداشت

اصلا درد نداشت یک ثانیه کشید‌تموم شد

ن بابا

نه اصلا

نه اصلا

خیلی کم

طبیعی یا سز؟

نه اصلا نمیفهمی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی