۴ پاسخ

خیلی داغ میشه در حدی که بهش استامینوفن میدم.. یعنی مطمعن باشم از دندونه.. از چیز دیگه نیست

بخاطر دندونه یکم گرمتر از حالت عادی میشه ولی نباید داغ بشه

دندون اگ زیر۳۸تبش

دندون

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی