منمممم
بیست دقیقه ایستاده نگهش دار اروغم نزد اشکال نداره
من تا یک ماه آروغ گرفتم
الان فقط روزا آروغ میگیرم
من فرازو مینشونم رو پام یه دست زیر چونش سرشو نگه میدارم با اون یکی دست به پشتش میزنم در عرض چند ثانیه آروغ میزنه
مشکل همست من تا شیر میدم اروغ میگیرم پوشکشو کثیف میکنه تا پوشک عوض میکنم خوابش میپره شیر میخواد و دوباره همه از اول شروع میشه و این پروسه تا ساعت سه صبح ادامه داره
داروشم ساعت ۴:۳۰ صبح باید بخوره مجبور میشم بیدارش کنم و دوباره این جریان شروعمیشه تا شیش صبح 😐😐🤦🏻♀️
منم الانتاپیکمهمین بود🤯🤯🤯
مشکل منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.