۲۰ پاسخ

هیچی استرس برق و دارم

اخه تو‌چقد دلبری

مثل همیشه تخمی🖤🚶‍♀️

خداروشکر..
ماشاالله به زرجون

ولی هیشکی به لاک قرمز این فسقلی توجه نکرد😍😂

ای میگذرع......

عزیزم اوضاع گرگان چطوره آرومه؟میشه اومد!؟

چ لباس ملووسی😍

اخداا😍مو فرفرییییی
موهام دخترمم فره
منم موهامو کوتاه کردم که کراتینش رفته وماسک مو میزنم فرمیشه
ولی به قشنگی فر بچهههه هااا نه😁🙂‍↔️
فعلا خداروشکر مازمدران خبری نیس💜

ای خداااااااااا ننه

خداروشکر هنوز زنده ایم

گوله نمکه ماشالله 🧿😍

آی ننهههههه 😍

خدا موهاشو🥹💕
هی میگذره

وای من برای دخترم از جوراب ها گرفتم روز اول از بس انگشتش و کرد تو سوراخ ها و کشید که تمام نخ کش شدن 😕دیگه نشد بپوشه رید بهش

شکر خدا میگذره

از دیروز بکوب میزنع خاعر هیببی

نمیدونم چی بگم🫠

هوای گرگان چجوریه عزیزم ؟ گرمه ؟

آخی چه لباس قشنگی. ماشالله بهش

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی