ببین تا سند بنامتون نکنه دست نوشته ات ارزش قانونی نداره برو سند بزن.شوهرت به پدرش بگه بخاطر حرف و حدیثا داره زندگی من خراب میشه. الکی
اتفاقا دست نوشته قانونیه اگه امضا داره.ما با یه دست نوشته مجبور شدیم ۸ میلیارد بدیم به یکی
چه ساده ای!
مادر منم دست نوشته داشت
داییم همه رو کشید بالا🥲
دست نوشته قانونی نیس
فقققط ببرش محضر تا نزده ب نام دخترِ عنترش
دیگه شما دست نوشته دارین کافیه اما محکم تر و علنی ترش کنین
به نظرم همسرت و بفرست جلو طرف اذیت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.