از چند ماهگی برا. ندون بهونه گیری میکنن

۲ پاسخ

دختر‌من‌از دو ماه و نیم شروع کرد الان دندونش سفید ی خط زده بیرون

پسر من الان ۳ماه و نیم
تقریبا از ۳ ماهگی شروع کرده دستش رو توی دهنش میذاره و با لثه هاش روی دستش فشار میاره
آب دهنش هم خیلی میریزه
اطرافیان میگن این از علائم دندون و ۱-۲ماهی طول میکشه تا دربیاد
دیگه نمیدونم چقد درست

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی