شیشه شیر شیشه ای خوبه یا پلاستیک؟

۵ پاسخ

والا شیشه ای استرسش زیاده بشکنه خیلی خطرناکه

من از شیشه ای خیلی راضی ام ولی پلاستیکیا زود بو‌میگیرن
کدر میشن

شيشه آدم ميترسه يهو بيوفته بشكنه و اينكه سنگين تره قطعا پلاستيك بهتره

از لحاظ بهداشتی شیشه ای بهتره اما خب این موردن هست که سنگین هست و دور از جون از دستت در بره بخوره صورت فسقلی ممکنه اذیت بشه و امکان شکستنش هم هست ، اگه بتونی از دکر برونز و فیلیپس اونت استفاده کنی شیشه شیر های پلاستیکی با کیفیت هستن

شیشه ای خوبیش اینه نیاز به تعویض نداره دیگه و تمیز تر هست

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی