والا شیشه ای استرسش زیاده بشکنه خیلی خطرناکه
من از شیشه ای خیلی راضی ام ولی پلاستیکیا زود بومیگیرن
کدر میشن
شيشه آدم ميترسه يهو بيوفته بشكنه و اينكه سنگين تره قطعا پلاستيك بهتره
از لحاظ بهداشتی شیشه ای بهتره اما خب این موردن هست که سنگین هست و دور از جون از دستت در بره بخوره صورت فسقلی ممکنه اذیت بشه و امکان شکستنش هم هست ، اگه بتونی از دکر برونز و فیلیپس اونت استفاده کنی شیشه شیر های پلاستیکی با کیفیت هستن
شیشه ای خوبیش اینه نیاز به تعویض نداره دیگه و تمیز تر هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.