۲ پاسخ

من تا ۶ ماهگی شو پیرکس گرفتم چون برای دانشگاه میدوشم و راحت تر تو همون میذاری گرم میشه و استریل میکنی
بعد ۶ ماه که میتونه ابمیوه بخوره یا مسلط نگه میداره طلقی گرفتم با یه آبخوری

جفتش رو استفاده کرد شیشه ای بهتره برا شستشو هم راحتتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی