۶ پاسخ

با ایرانه ولی بود و نبودش فرقی نداره

ایران فکر کنم

با ایرانه ولی قدرتی نداره

یمن دوقسمت شده ی قسمت کوچیک دست حوثی هاست ک ازایران همچی بهشون میدن ی بدبختاین ازمابدتری کفش درست ندارن بپوشن تواین قرن بادمپای کمرشون قمه میبدن وتفنگ دست میگیرن ملتش همشون سوء تغذیه دارن مخصوصابچه هاشون چی بگم

ایران اگه امریکا بزنه دوشنبه وارد جنگ با امریکا میشه

گفته از فردا وارد جنگ میشه یمن

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۴ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی