با ایرانه ولی بود و نبودش فرقی نداره
ایران فکر کنم
با ایرانه ولی قدرتی نداره
یمن دوقسمت شده ی قسمت کوچیک دست حوثی هاست ک ازایران همچی بهشون میدن ی بدبختاین ازمابدتری کفش درست ندارن بپوشن تواین قرن بادمپای کمرشون قمه میبدن وتفنگ دست میگیرن ملتش همشون سوء تغذیه دارن مخصوصابچه هاشون چی بگم
ایران اگه امریکا بزنه دوشنبه وارد جنگ با امریکا میشه
گفته از فردا وارد جنگ میشه یمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.