۷ پاسخ

ببین بچه چندتا حالت داره
یا گرسنشه! یا خرابکاری کرده! یا خواب داره! یا بد خواب شده
در غیر اینصورت درد یا مشکلی داره
اگه مطمعنی خواب و گرسنگی نیست
کولیک داره شکمش رو ماساژ بده
روغن بمال در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده
روزی یکیار مقعدش رو‌چرب کن
وقتایی که اوج‌میگیره تو تشت اب گرم بزار و‌شکمش رو ماساژ بده (بزای پسرم ارتفاع داره) اب گرم عضلات شکم‌ رو ازاد میکنه
یک ربع قبل شیر خوردن شربت کولیکز بده بهش
اگه رفلاکس داره
تو شیب بالا بهش شیر بده
رو شیب ۲۰درجه بخوابونش ( من پچه رو میزارم رو تشک انتی رفلاکس) اگه نداره زیر تشکش بالش بزار کمی شیب بگیره
حتما اروغشو بگیر و ده دقیقه صاف نگهش دار
بزای صدای سشوار،جاروبرقی و اب و… بزار

منم همینم. خودم هیچ اطرافیانم هم انقد میپرسن چشه اونام استرس میدن بهم. 🥲

دختر منم

رفتم تاپیک هاتو دیدم بچت شیر خودتو میخوره یا شیر خشک؟؟
بچه من شیر خودمو‌میخورد همینجوری بود
کبود میشد از گریه نفسش میرفت درد داشت
از وقتی شیر خشک میخوره خیلی بهتر شده

تا ۳ ماه اینطور بود پسرم الانم نق نق داره گریپ میکسچر یا شربت دلدرد های دیگه بده بهش کولیک غیره

استرس نداشته باش ما خودمونم بچه بودیم همینقدر گریه میکردیم دل درد داشتیم ولی بزرگ شدیم و چیزی ام یادمون نمونده
بغلش کن باهاش اروم حرف بزن شاید بهتر شه

خب تا نزدیکای، 3 ماهکی اینطوره
منم خیلی حرص میخوردم سر گریه هاش فقط میخواستم خودکشی کنم
یکم گل گاو زبون بخور بهتر میشی

سوال های مرتبط