۸ پاسخ

پسر منم کولیک شدید داشت
از ۴۰ روزگی به بعد با
بایو لاکت و کولیک ایز صبح ظهر شب ۵ قطره دادم
آب ولرم رو روزی ۲/۳ بار دادم
شیر خشکش رو عوض کردم
شیر خودم رو دیگه ندادم
شیر خشک نان کامفورت دادم
به تجویز دکتر همه ی اینا
و خیلی جواب گرفتم

کولیف واسه دختر من خوب بوده ولی در کل باید دوره اش بگذره

من مدام ماساژ میدم دور نافشو
ساعت گرد دور ناف
از بالا به پایین کناره ها ناف
جمع کردن پا تو شکم فقط دقت کن پاشو سفت نکرده باشه
کمک میکنه به حرکت روده هاش
در آخر بعد ۵ ۱۰ دقیقه ماساژ بلندش میکنم تو سینم عمودی بغلش میکنم سرش به سمت روبرو و یه دستم کمی رو شکمش فشار میاره و یه دستم هم زیر باسنش میگیرم
شکمش کار میکنه و آروم میشه
بایولاکت هم دکتر بهش داد روزی ۵ قطره میدم اینو دکتر اطفال حتما باید بهش بده نوزاد خطرناکه خودسر چیزی بدی

منم بچم کولیک داره
کولیف
گرمیچر
پدی لاکت
بی بی کر
بست پدیا
بایولاکت
کولیکز
گل گریپ
همه اینا رو امتحان کردم شاید فقط ده درصد اثر داشته. منم خستم خیلی . دیگه امیدی ندارم.

خیلی واقعا سخته من پسرم کولیک نداره ولی رفلاکس داره یه شب هایی خوابش نمیبره گریه میکنه از ته دل که خودم دلم میخواد گریه کنم

سلام من برای کولیک یه کم آب جوش نبات میدم خیلی خوبه دکتر هم گفت بده شما هم امتحانش کنید ان شاءالله خوب میشه. میدونم خیلی سخته عزیزم

پسر منم کولیک داشت خیلییی گریه میکرد شربت کوکلیز دادم اروم شد
من تازه دارم طعم بچه داریو میفهمم

خوب میشه یکم صبر کن

سوال های مرتبط