الهی عزیزم چقدر نازه هیچی نیست اصلا نگران نباش
سلام عزیزم خوش قدم باشه 😍
کدوم بیمارستان سزارین شدی؟.
قدمنو رسیده مبارک عزیزم 😍😘
ای جانم قربونش بره خاله انشالا که چیزی نیس نگران نباش
مبارکه عزیزم خوش قدم باشه🥰شنوایی سنجی بردن یچیز رواله تا یسال باید ببری چک کنی
سلام کوچولوی خوشگل ،خوش اومدی،
زرد توپشون زردی میگیره
مبارکه عزیزم ن نگران نباش چیزی نیست انشالله
شیاف بزار
بیمارستانم نده از داروخانه بگیر بزار مث آب رو آتیشه
عزیزم شما فاطمه زهرا زایمان کردین
وسایل چی دادن
شنوایی سنجی برای همه ی بچه ها چندوقت یکبار انجام میدن نگران نباش مشکلی نیست
تو. بیمارستان به همه گفت یکماه دیگه بیار ب من گفت ۱۰ روز دیگ بیار منم نگران شدم بعد فهمیدم یکوچولو تو گوشش اب بوده وتا ۱۰روز خوب شده و گفت سالمه
ای جانم😍😍😍
عروسک ملوسک❤️
خوش اومدی خاله🐣
وایییی چقدر نازههههه😍😍😍😍
ماشاءالله
قدمش مبارک باشه
روز ۳-۵ حتما ازمایش زردی انجام بدین
قدمش مبارک عزیزم
گفتن کی دوباره برای چکاب ببریش؟؟
واسه درد بخیه ات شیاف بگو برات بنویسه درد بخیه رو داری حالا.شیاف مسکن مصرف کن
ماشالله خدا حفظش کنه❤️
مبارکه فقط لباساشو عوض کن زرد تنش نکن فعلا
ای ننه جونم مبارک باشه هزار ماشالا.زرد تنش کردین واسه زردی و اینا بد نباشه؟
مبارکتون باشه عزیزم . کدوم بیمارستان بودین؟ راضی بودین از بیمارستان ؟
اوووخیی گوگولی انشاالله هیچی نیست معمولا بعد مرخص شدن باید ببریش سنجش هیچی نیست نگران نباش انشاالله زود خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.