کاش بچه با عطسه کردن بدنیا میومد هم از طبیعی میترسم هم سزارین
الحمدالله. خدارو شکر اشکال نداربالاخره زایمان کردن درد هم داره میگذره گلم مبارک باش قدمش پراز خیر و برکت
مبارکت باشه چند هفته بودی
ایشالله زود خوب بشی عزیزدلم
اخی مبارکه😍😍
پمپ درد ندارین؟
چشم و دلت روشن عزیز دلم 😍❤️
شیاف بزار
چند هفته بودی گلم
مبارکه عزیزم
به سلامتی بهتر باشی
طعبیعیه
سزارینی که هنوز درد داری؟
مبارک باشه عزیزم
کدوم بیمارستان و کدوم دکتر اراک زایمان کردی؟
ان شا الله به سلامتی عزیزم.
ان شا الله زودترخوب بشی
مبارک باشه عزیزم. طبیعی، یا سزارین بودی
خدا پشت و پناهت باشع
خدارو شکر مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.