منم‌ زایمان کردم خانوم ها خیلی درد دارم فقط برام دعا کنید

تصویر
۱۸ پاسخ

کاش بچه با عطسه کردن بدنیا میومد هم از طبیعی میترسم هم سزارین

الحمدالله. خدارو شکر اشکال نداربالاخره زایمان کردن درد هم داره میگذره گلم مبارک باش قدمش پراز خیر و برکت

مبارکت باشه چند هفته بودی

ایشالله زود خوب بشی عزیزدلم

اخی مبارکه😍😍

پمپ درد ندارین؟

چشم و دلت روشن عزیز دلم 😍❤️

شیاف بزار

چند هفته بودی گلم

مبارکه عزیزم

به سلامتی بهتر باشی

طعبیعیه

سزارینی که هنوز درد داری؟

مبارک باشه عزیزم
کدوم بیمارستان و کدوم دکتر اراک زایمان کردی؟

ان شا الله به سلامتی عزیزم.
ان شا الله زودتر‌خوب بشی

مبارک باشه عزیزم. طبیعی، یا سزارین بودی

خدا پشت و پناهت باشع

خدارو شکر مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی