۲۰ پاسخ

عزیزم اگه شکمت پاره نمیشد یه جای دیگت پاره میشد

من طبیعیم خیلی راضیم اصلن گشاد نشدم بدتر تنگ هم شدم .🫢

چرا خیلی خوبه ک
من ک صدبارم برگردم عقب بازم سز انتخاب میکنم

چرا خیلی اذیت شدی؟

ولی من صدبار برگردم عقب باز انجام میدم

از دهن میخواستی بدنیا بیاریش؟؟

من برا طبیعی رفتک نهایتا سزارین شدم خوشحالم که درد طبیعی رو کشیدم که بفهمم سزارین چقدددددددددد شرف داره😑

طبیعی است سزارین بدتره خواهر عقبو‌جلوت‌پاره میشد

خیلی راحت بود البته اگر بخیه ها عفونت نمی‌کرد اصلا اذیت نشدم غیر اون

من ۳ بار یک ناحیه پاره شده دوخته شده
بازم برگردم ۱۰۰۰٪ سز میکنم

من که خیلی راضیم صد دفعه هم برگردم بازم سزارین انتخابمه
متنفرم از طبیعی

واای نجو من بازم انتخابش میکردم
دیروز داشتم حمام میکردم دیدم اصلا هیچ اثری از جراحی روی شکم من نیست

فدای سر کوچولوش🥹

شکمت پاره بشه بهتره یا به قول دوستم نازت پاره بشع؟

بهترین تجربه زندگیم سزارین بود

چرا؟؟؟؟؟

😂حیف چیزم..... ک گشاد شد

به هر حال یه جا قراره پاره بشه یا شکم یا زیر شکم

چرا خیلی خوبه که
من راضیم واقعا

چرا؟

سوال های مرتبط